Tuesday, May 4, 2010

Primul Mugur de Primavara

Deci e primavara... Natura se renaste din nou... Razele de soare patrund printre crangile copacilor incalzind vremea din jur, intrand in casele satule de frigul iernei.. A intrat si la mine in camera, dadand un sentiment ca viata inca mai merge, deja prima mea planta "exotica" a inceput sa infloreasca. Nu o-sa uit nici data cand am primit-o de ziua mea, cum venea amicul meu cu o plasa de cadou si iesea din ea varful rosu al Bromelia, am ramas cu gura cascata, colegii mei au adunat banii pentru cadou, care intradevar era o surpriza placuta, plina cu imaginatie. Pana acuma stau sa ma gandesc ce simbol are acest cadou? si la ce mesaj ascuns in el? Poate in timp descoper asta, sau poate imi spune cineva! BTW: Va multumesc dragii mei pt cadou >:D<

Deci, a inflorit floarea mea :D, un mugur galben palid, iese incet in lumea exterioara, cu speranta sa nu fie ultimu, cu aceasta ocazie m-am gandit sa practic hobby-ul meu cel mai nou, am testat o noua functie a apartul meu de fotografiat, care este "super macro", nu stiam ce rezultate ma asteapta, dar am zis sa pun la incercare. Nu stiti - daca citeste cineva ce scriu:P - cat de lucruri simple in jurul nostru dar ascund niste minuni in detalile lor. Va las cu fotografii care vorbesc ele insusi, restu e tacere!






by Nadim Alexander

1 comment:

  1. Floarea e superba, pozele tale, caci n-ar trebui numite fotografii, nu-s chiar asa reusite. Dar, felicitari p[entru efort. :)

    ReplyDelete